המלצות – טוען רבני אלחנן רבינסקי

לכל המעוניין!
כבוד הוא לי להמליץ בפניכם על הטוען הרבני הרב אלחנן רבינסקי, שנעזרתי בו רבות ולמיטב הבנתי הוא נחשב כטוען רבני בין הטובים שיש.
בתחילה הכרתי אותו לאחר חיפוש באינטרנט, בשיחה טלפונית בקשתי ממנו עזרה והדרכה כיצד להתנהל במצב הקשה שבו הייתי, והוא ללא היסוס השיב לי, הדריך אותי וייעץ לי רבות, והנחה אותי כיצד להתנהל נכון לאותו הרגע, אני מוכרח לציין כי הוא לא ביקש פרוטה על הדרכתו זו, אך עצותיו היו שוות זהב!
מובן מאליו כי לקחתי אותו מיד כטוען רבני שייצג אותי בבית הדין, קודם לכן הייתי מיוצג על ידי עורך דין שעשה לי נזק רב בתיק, גם משום שלא הבין במשפט העברי וגם משום שלא התעניין כראוי בנעשה בתיק.
אך הרב אלחנן רבינסקי, בשונה ממנו התעניין כל הזמן מה קורה בתיק ומה התחדש, ותיכף ומיד הגיב לכל תביעה או בקשה לבית הדין. אני חייב לציין, כל פנייה טלפונית שלי אליו נענתה מיד, גם אם היה עסוק באותה עת, הוא תמיד חזר אלי לאחר מכן כשהתפנה, היה ברור שהוא לוקח את עבודתו ברצינות רבה ומכל הלב, ועושה את הכל על מנת לייצג אותי בבית הדין בהצלחה.
אוסיף עוד, בעת שהרב אלחנן נכנס לתיק שלי, מצבי היה בכי רע בגלל איכות העבודה של העורך דין שטיפל לי בתיק, אך לאחר שהוא נכנס לטפל בתיק, מצבי התהפך לגמרי, כל המטרות שהצבתי לעצמי הושגו, תודות להשם יתברך ולשליחו הטוב.
אני ממליץ לכל אחד באמת ומכל הלב לקחת את הרב אלחנן רבינסקי כטוען רבני לייצוג בבית הדין, הוא עושה את עבודתו נאמנה בהשקעה ומסירות.

אשמח לאמת את כל הכתוב כאן בשיחה טלפונית

אלון אילת

052-7178288

לכל הצריכים להגיע לדבר הלא נעים הזה הנקרא "דין תורה"

ברצוני להמליץ בחום על הטוען הרבני האיש היקר באדם הרב אלחנן רבינסקי

לקחתי את שירותו לאחר התייעצות מקדימה איתו -וכשראיתי שעומד כאן אדם עם לב גדול ואכפתיות ומקצועיות…החלטתי שהוא האדם ורק הוא אשר יעמוד כנגד התביעה שלי …

הטוען הרבני היקר נכנס לסיפור מורכב כנגד אנשים לא קלים ולא ישרים בלשון המעטה, אשר חשבו שידם תצא על העליונה כמו בכל המקרים הקודמים שהיו להם עם עובדות אחרות במוסד.. אך התבדו הם הגיעו עם עו"ד וטוען רבני תותח מהשורה העליונה והראשונה "בעל שם" -שמגוייס אליהם למעלילהם הרעים ומייצגם פעם אחר פעם בכל הפגיעות והנוכלוית שלהם…ומצליח להביס תחתיו ותחת המוסד את הנרמסות פעם אחר פעם… אך הפעם לא! הוא הגיע עם כח ועוצמה רעש וצילצולים…..והמון המון כלום…וחשב שבלשונו השנונה יטיל אימתו. להפתעתו הגיע הטוען הרבני הרב אלחנן רבינסקי אישיות אצילה וכובשת ישרה וכנה…חכם יסודי מסודר ומקצועי …אשר הגיע עם כל החומר מעובד היטב …… קלסר גדוש- אחרי עבודה של שעות ימים ולילות לרדת לעומקן של כל פרט ופרט בסיפור…. לא פסח או דילג על שום פסיק..התקשר בכל שעות היום והלילה לברר לשאול לרדת לדיוק של הדיוק….. הוא כיוון אותי בכל הסיפור לרדת לאמת לאמיתה…כלפי המוסד וכלפי שמייא. הוא הכיל והקשיב שוב ושוב לסיפורי הכואב …בסבלנות אכפתיות והכלה שלא מצוייה בכלל. ידע להרגיע להבין לכוון…לאורך כל הדרך… דלה תובנות אמיתיות מה נכון לדרוש ומה לא… והצליח ובגדול!!!!!!!!! זוכיתי בדין …וקיבלתי אישור לצאת הלאה…לאחר שבית הדין הבין בצורה ברורה עם מי הצדק היושר והאמת… הם נכשלו ובגדול –כבר פחדו להגיע לדיונים הבאים…ראו שעומד לפניהם איש מקצועי כפשוטו ולא עוד אחד שאפשר לנפנף.ופשוט התקפלו!!!!!!!!!!!!!! ממליצה בחום רב ומכל הלב והערכה אין סופית לרב אלחנן רבינסקי על היותו הוא!!!!!!! האדם היקר והישר והיסודי והאכפתי והמכיל שעומד לצד אנשים במצבים הלא פשוטים האלו שנקרא תביעה בבית הדין…ומסייע להם להעמיד אמת על מקומה…וזוכים שעל ידו תצא האמת לאור !!!!!!!!!!!! ירבו כמותו בישראל… ואילו פינו מלא בשבחים ושפתותינו מלאים בהודאות לא נספיק לספר להלל ולשבח את האדם היקר הנ"ל.

אשמח לענות לכל פונה

א.ש.

050-4101855

ברצוני להמליץ בכבוד רב על הטוען הרבני אלחנן רבינסקי,  אדם יקר מאוד, נעים הליכות, מקצועי, אדיב, בעל מוסר עבודה מהגבוהים שראיתי, אדם שלוקח את עבודתו במלוא הרצינות והאכפתיות, משקיע את כל כולו בתיק, בעל רעיונות יצירתיים וייחודים.

אלחנן ליווה אותי בכל שאלה בכל מצב, בכל שעות היום והלילה, תמיד הוא היה שם בשבילי. כיוון, ניווט, תמך ועודד, בכל מצב גם מהקשים ביותר.

אלחנן ידע בדיוק ובצורה מאוד אלגנטית כיצד צריך לפעול. תמיד הרגשתי שאני בר מזל ומודה להשם יתברך ששלח לי שליח נאמן בדמות אלחנן, שבזכותו וברוב תבונתו צלחנו את "קריעת ים הסוף" הקשה הזאת.

אלחנן רבינסקי גימד עד כדי מחק את כל הספקות שהובילו אותי והפך אותם להצלחות, בעיניי זו גדולתו האינטליגנטית שלו.

כאשר הגעתי  לאלחנן הייתי במצב אקוטי ביחס לתיק. ייצגה אותי עו"ד בבית הדין,  שלא ידעה ולא הבינה ברזי הסוגיות המשפטיות, ומשום כך היא גרמה לי נזק רב בפני בית הדין, רק לאחר כמה דיונים הבנתי שהמסלול שהיא מוליכה אותי מוביל אותי לקצה התהום ואני הולך להפסיד את הכל בבית הדין.

לאחר התייעצות הבנתי שאני צריך טוען רבני מקצועי שייצג אותי. לאחר חיפושים והרבה המלצות הופניתי לאלחנן רבינסקי ,נפגשנו במשרדו ,ומאז השתנו חיי לטובה, מרגע שאלחנן נכנס לתמונה הוא תיחקר אותי במקצועיות רבה ולפי שיטותיו הייחודיות הוא הבין בדיוק מה עלי לעשות, כיוון והוביל אותי ממש 'יד ביד' עד לניצחון המיוחל, פשוט בזכות אלחנן היקר הצלחנו להפוך 'את הקערה על פיה' מהפסד וודאי לניצחון מוחץ.
אלחנן אדם יקר ומקסים, אינטליגנט, בעל חן, ישר, יסודי ואכפתי, במיוחד במצבים הקשים שנמצאים בתקופות אלו, כדאי מאוד שילווה אותכם אדם בעל שעור קומה כמו אלחנן.
ממליץ מכל הלב, ותודה ענקית לך אלחנן היקר! עלה והצלח!
כמובן שאשמח בכל לב לענות על כל שאלה.

תמיר י.

050-6999225

אני רוצה להמליץ מכל הלב על הרב אלחנן רבינסקי כטוען רבני שעושה את עבודתו במומחיות רבה, לאחר שמשקיע את כולו בתיק, ועושה את כל המירב על מנת להצליח בשליחותו, לדאבוני נקלעתי לדין תורה עקב סכסוך ממוני עם אדם כלשהו,  לא נותרה לי ברירה ושכרתי את שירותיו של הרב אלחנן, אני חייב לציין כי כבר בהתחלה הוא ידע לציין על הבעיות שהיו במסמכים שהיו ברשותי וידע כיצד להתמודד היטב עם בעיות אלו, אכן התוצאה מדברת בעד עצמה, וב"ה התוצאה בבית הדין הייתה הרבה מעבר למה שציפינו, אין ספק שההשקעה הרבה שהשקיע הרב אלחנן במקצועיות רבה תרמה לא מעט לעניין. ממליץ בכל לב!

נחמן סופרין

052-2955367

כשהתקשרתי לטוען הרבני אלחנן רבינסקי בפעם הראשונה בכלל לא הייתי בטוחה שאני מעוניינת בייצוג והייתי מאוד מבולבלת.
אך אלחנן היה קשוב, נתן לי עצות מעולות וכיוון אותי מבלי לדרוש כל תמורה.
הקשב והאיכפתיות היו חלק גדול בהחלטה שלי לקחת אותו כמייצג, אכן לאחר מכן לא התאכזבתי וגיליתי טוען מקצועי ובקיא שעשה את עבודתו נאמנה. אין מילים!
ממליצה עליו בחום בתהליך ליווי מקצועי שלם מ-א' ועד ת'.

נועה ארבל

לכל מאן דבעי!                                                                                        

שכרתי את שירותיו של הרב אלחנן לייצג אותי בתיק גירושין. שלב קבלת ההחלטה בבחירת הטוען היה כרוך במספר טלפונים. אציין שכשפניתי אל הרב אלחנן, הוא הקשיב בקשב רב לדברי, וכל פעם שנתקלתי בשאלות תמיד היה זמין לענות ובסבלנות יוצאת דופן. הוא לא דיבר איתי כלל וכלל על תשלום ובכל זאת ייעץ לי מכל הלב, עצות חכמות מאוד שהוכיחו את עצמן ובזכות זה קיבלתי את הגט המיוחל. כהערת אגב אציין, שפניתי לטוען רבני אחר במקביל וכיוון שהוא שוחח איתי שעה בטלפון הוא דרש ממני 300 ₪ כביכול  עבור הייעוץ הטלפוני, מה שלא קורה אצל הרב אלחנן. הרב אלחנן נותן יעוץ מקצועי, יחס אישי ואדיב והכי חשוב סודיות מובטחת. הרב אלחנן זמין רוב שעות היממה וגם אם הוא עסוק, הוא מיד חוזר כשמתפנה. הרב אלחנן הינו טוען רבני מקצועי, מיומן, סבלני ומכיל, מי שעובר הליך גירושין יודע כמה חשוב שתהיה אוזן קשבת וזה בדיוק האדם המתאים לכך. הוא נותן הרגשה טובה ואף פעם לא ממהר כשמדברים איתו, מתייחס כאילו זה התיק היחידי שקיים אצלו.

הרב אלחנן בקיא בהלכות, הוא משלב ידע תורני עם ידע משפטי נרחב. לפני כל דיון הוא דואג לקרוא פסיקה ובפרט של אותם דיינים לפניהם מתקיים הדיון. כך שהוא מגיע מוכן לדיונים וזה נותן ביטחון.  מבטיחה שלא תתאכזבו!

ממליצה בחום על אלחנן. מי שרוצה לאמת את הפרטים יוכל ליצור קשר בטלפון

דבורה

0506708338

הגעתי אל הרב אלחנן דרך האתר באינטרנט,

חיפשתי טוען  רבני  שייצג  אותי לאחר שהיה בידי כבר פסק דין [קודם לכן היה לי עו"ד לדיני משפחה שייצג אותי בביה"ד הרבני], שעליו ערער הצד השני בביה"ד הגדול, מלבד זאת הוא בכלל לא הסכים לקבל את פסק הדין שקיבלתי בביה"ד האזורי, עמדתי לבדי מול שתי חזיתות ואני באמצע תקועה……… 

בשיחת טלפון עם אלחנן, הרגשתי מיד שיש מישהו בצד השני של הקו שמקשיב שומע ומתעניין בכל הפרטים של הפסק דין שהיה בידי, ובכלל בכל הסיפור…

מיותר לציין שהוא בכלל לא הזכיר את נושא השכר וכו', למרות שהיו שיחות ארוכות וגם לא מעט התכתבויות, היה לו באמת חשוב לשמוע את הפרטים, להבין , ובהתאם לכך לייעץ.

במשך הזמן שוב פניתי לאלחנן, אם זה בהתכתבויות במייל או בשיחה טלפונית, ותמיד היה שם כדי להשלים לי את התמונה, לדעת להתמודד מול המורכבות של התיק שלי.

צריכים להבין, למרות שהיה לי כבר פסק דין, הצד השני לא גמר להתיש אותי בביה"ד האזורי עם בקשות שונות ומשונות להבהרה ולכל בעלי המקצוע שהיו קשורים לתיק, בקשות שביה"ד האזורי היה חייב להתייחס אליהם, כך שבפועל הוא היה כמעט חסר משמעות.

כבר מהשיחה הראשונה היה לי ברור שהרב אלחנן הוא ייצג אותי בביה"ד, ולא טעיתי, הוא ידע לי להסביר לי את המורכבות שהתיק נקלע אליו, הוא למד את כל הפרטים הקטנים בתיק עד האחרון שבהם, הוא השתמש בידע ההלכתי והמשפטי שלו על מנת לפצח את התיק, וגם היה זמין עבורי לאורך כל הדרך לכל מה שהיה צריך וגם אם זה בשעות הקטנות של הלילה.

אני חייבת לציין, הוא יסודי, חכם ומסודר בחומרים, תמיד היה קשוב לצרכים, גם אם ביקשתי ממנו לכתוב דברים שלא כדאי לכתוב הוא תמיד יסביר לי הכל מה כדאי לכתוב ומה לא, אך אף פעם לא ממקום של אגו.

יש לו יכולת בכשרונותיו לקחת את כל הפרטים המסובכים, לכתוב ולהגיש אותם בצורה יוצאת מהכלל, לשקף את האמת כמו שהיא בצורה מושלמת וגם…. לדעת לפרוך את השקרים של הצד השני שסבלתי מהם לא מעט

יש לטו"ר אלחנן יכולת הכלה מצוינת, הוא אינו מתעצל לעשות את עבודתו וגם אם מדובר 'בפינג פונג' אין סופי…הוא אף פעם לא עשה הנחות לעצמו כשתמיד הוא היה אומר 'הדרך הארוכה היא הקצרה ביותר'

ממליצה בחום על הרב אלחנן רבניסקי

ע.ח.

נגישות